گام دوم هدفمندی یارانه ها با اطمینان بیشتری اجرا می شود
نوشته شده توسط : swot

احمد علیرضا بیگی روز سه شنبه در همایش هدفمندی یارانه ها با بیان اینكه احساس مسوولیت ملت ایران مثال زدنی و در همه صحنه ها حضور حماسی دارند، افزود: گام اول هدفمندی یارانه ها با همین احساس مسوولیت همراه با موفقیت بود.

وی با بیان اینكه پرداخت نقدی یارانه ها اعتماد لازم را در بین مردم ایجاد كرد، گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها نه تنها موجب مشكلی در زندگی مردم نشده ، بلكه گشایشهای خوبی هم حاصل شده است.

وی به تاثیر هدفمندی یارانه ها در بهبود وضعیت كسب و كار و رونق اقتصادی اشاره كرد و افزود: مردم با دریافت نقدی یارانه ها مدیریت بهتری بر هزینه ها دارند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهاركرد: هر چند این پرداخت نقدی یارانه ها برای تمام دهكهای جامعه اتفاق افتاده است ، اما در دهكهای بالا این رقم شاید چندان قابل ملاحظه نباشد.

علیرضابیگی با اشاره به اینكه گام دوم هدفمندی تحقق عدالت اجتماعی بیش از پیش مدنظر قرار گرفته است، خاطر نشان كرد: كرامت دولت اجازه تفاوت گذاری بین آحاد مردم را نمی دهد و روش خود انصرافی در مورد دریافت یارانه نقدی را برای مرحله دوم در دستور كار قرار داده است.

وی با اشاره به اینكه مردم ایران در خصوص حمایت از خانوارهای كم درآمد همواره سرآمد بوده اند، گفت: خود انصرافی در واقع كمكی از طرف اقشار متمكن جامعه به گروه های كم درآمد می باشد.

در این همایش فرمهای خودانصرافی در بین حضار توزیع شد.

7232/587/245





:: برچسب‌ها: مرخصی , زن , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: